Blog de stiri - stirile vazute altfel si nu numai...
Home | Looking for something? Sign In | New here? Sign Up | Log out
ziare

Mediafax

Un sfat pentru castiguri online

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
Nu de putine ori in cautarile mele de a gasi modalitatea de a incepe o afacere pe internet, mi-am pus intrebarea cum reusesc unii sa aiba un asa mare succes pe cand eu nu faceam nici un ban cu toate ca incercam asta din toate puterile.
Era fara nici o exagerare o munca de sisif sterila fara rezultate cu toate ca paradoxal munceam de rupeam pamantul. Cel putin asta o credeam eu sincer.
Toate astea pana cand un Prieten (un adevarat om…) mi-a spus ceva ce avea sa-mi schimbe total nu numai afacerile pe internet, ci pot spune chiar viata.
Atunci am realizat cat de puternice sunt cuvintele si cat de mult conteaza sa le intelegi in adevaratul lor sens. Acesta este de fapt capitalul sau investitia - abilitatea de a intelege cuvintele corect.
Not a few times in my quest to find a way to start an internet business, I asked, how do some people have a great success so I do not make any money when all we try this strongly.
It was without exaggeration a labor of Sisyphus sterile, although paradoxical results of Rupea worked the land. At least that's what I thought an honest. All this until a friend (a real man ...) told me something that would totally change my business not only on the internet, but I can say is life itself. Then I realized how powerful words are and how important to understand them in their true sense. This is actually the capital or investment - the ability to understand the words correctly.
My friend advice was: "People in general, not all, are led by two very strong feelings and they are greed and fear. If these feelings are applied to money can only lead to disaster, for the simple fact that money is not there. But these feelings properly directed can change your life forever in a positive manner in all aspects including materials. You have nothing to do but lacomesti (if I may express it) to help as many peoples."
Focusing on finding problems and desires of the people, not how to make money, soon you will find a myriad of possibilities and not exaggerate anything. You start analyzing yourself, seeing what you like and how you want someone to give you at work or information and you will know how to look for others. It’s very simple and I am sure you already knew this one thing, but perhaps you did not understand properly.
gagner de l'argent
De multe ori cand comunicam cu cineva suntem uimiti ca desi frazele pe care le spunem sunt in limba romana, interlocutorul nostru confirma ca a inteles, dar curand iti dai seama din modul lui de a actiona ca nu a inteles nimic.
Exact acest lucru mi se intampla si mie.
Mi-am dat seama in momentul cand Prietenul mi-a spus 'secretul succesului' ca sunt un tip greu de cap. Si nu spun asta dintr-o falsa modestie, ci este adevarul gol golut.
Am realizat atunci ca pentru a intelege ceva trebuie sa citesc de cel putin 10 ori sau sa ascult de 10 ori informatiile din care incercam sa invat cum sa reusesc pe internet.
Si bineinteles sfatul Prietenului meu a venit la inceputul 'aventurii' mele pe internet, dar in momentul in care mi l-a spus nu am inteles cu toate ca era foarte clar.
Poate faptul ca a fost gratuit a fost unul din motivele pentru care nu l-am luat in seama.
Inca o data se confirma zicala ca tot ce este valoros si de nepretuit in lumea asta este Gratuit.
Este pur si simplu un sfat de un milion de dolari (nu spun mai mult) si da, mi-a fost spus pe gratis.
Este adevarat ca metoda prezentata in curs este cea pe care o folosesc pentru a dezvolta
afaceri profitabile pe internet, dar fara sfatul Prietenului meu nu face doua parale chioare.
Nu, n-am luat-o razna, acesta este adevarul.
Sfatul Prietenului meu a fost urmatorul:
'Oamenii in general, nu toti, sunt condusi de doua sentimente foarte puternice si acestea sunt lacomia si frica. Daca aceste sentimente sunt aplicate la bani nu pot duce decat la dezastru, pentru simplu fapt ca banii nu exista.
Dar aceste sentimente directionate corect iti pot schimba viata pentru totdeauna intr-un mod pozitiv sub toate aspectele inclusiv cele materiale.
Nu ai altceva de facut decat sa lacomesti (daca ma pot exprima asa) sa ajuti cat mai multi oameni sa-si gaseasca solutiile la problemele lor sau sa-si imbunatateasca deprinderile.
Intotdeauna sa-ti fie 'frica' sa-i superi sau sa-i jignesti cu ceva.
Astfel poti lacomi cat doresti si sa te 'temi' cat vrei - rezultatele vor fi si fara sa vrei uluitoare in sensul cel mai pozitiv.’
Dupa ce am scris cuvintele astea si le-am citit de 10 ori am inteles ca eu nu faceam altceva decat sa caut sa fac cat mai multi bani indiferent cum.
Si cum banii nu exista toate incercarile mele erau sterile, toata mintea mea nu vedea decat bani si iar bani.
Am sa-ti dau un exemplu si dupa asta inchei.
Si asa cred ca am cam sarit calul.
Get cash from your website. Sign up as affiliate.
Hai sa ne imaginam un cioban care munceste. Paste oile, le mulge, face branza si o vinde.
Cui? Cui are nevoie de branza. Unde vinde? In piata. Ce a facut ciobanul? Si-a ransformat munca in bani, oferind celor carora le place branza ceea ce vor.

Stil Feminin - Noutati

Stiri Scurte

Intercer Romania

Top Stiri - Sinteza stirilor

Fete la Moda - informatia femeii de azi

Stiri din Fotbal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Index Stiri

Intrefete

Mayra.ro

Gustos.ro

Carte de bucate on-line

Stiri.rol.ro

Ziare Mondene

Cancan.ro

Femei Moderne - Pentru Ea

Sexgen.ro

Ziare-Stiri-Sport

descopera.ro - Articole

REALITATEA.NET - Stiri - Ştiri

Stiri Onlinesport.ro

ProSport.ro

Hotnews.ro

Evenimentul Zilei Online

 

Directoare web

TOPlistPromovat de Director Web Pagini personale Director Promovare Site Online - Promovare Gratuita Forum - Roportal Site-ul apare in Directorul Kappa Sonic Run: Internet Search Engine Director Web Xpert Group Promovare site GRATUIT! Adauga-ti site-ul acum! Promovare GRATUITA  ! TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Inscrie-te in TOP ! Director Web Promovare Site - Top123.ro TRAFIC TRIPUL - Directo Web free search engine website submission top optimization Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Director WEB iozoo.com adauga site in director web Cel mai cuprinzator director romanesc BookMySite:: Blog de stiri - stirile vazute altfel si nu numai DirLink.Ro - Director Linkuri Gratuit

Backlink

OctoFinder Blog Search: The Source for Blogs submit to reddit Personal Green Directory Bid Based Wed Directory Blogadr.com - Listed (add your blog to Blogadr.com) OverShopping Link Exchange AllNewsSite Link Exchange Text Back Links Exchange Text Back Link Exchange Text Back Links Exchanges Text Backlink Exchanges Test your Internet connection speed at Speedtest.net Unlimited Backlink Top Blogs Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Free Backlink Services bandwidth test Web Hosting Listed in LS Blogs the Blog Directory and Blog Search Engine Blogarama - The Blog Directory Free Baclink service Personal
Free Automatic Google Backlinks - SEO Free Sitemap Generator SEO Links Exchanges, Blog Link Building Service Build Your Links For Free, Links Building Service SEO Links Attitude | Free SEO Links Building Free Backlink Service, Links Building 4 Free

Totalul afișărilor de pagină

Directoare web

Filme, muzica, divertisment - Director Director-Web.net director web Sentimente NetFlash.ro la indemana ta! Web Directory Blog de stiri Top66 Statistici Promovat de Red-Web Reaver.ro - Director Web SEO cu transfer de Page Rank Herbylink | Director Web | Web Directory IzzyWeb Director SEO Romania Blog Director Web stiri mass media ClickLink.ro all blogs Director Web dYr.ro Matrimoniale enterlink Director Top25.ro Director Promovare Site Online - Promovare Gratuita Director web Director Web Profesional Gratuit Director WEB Gratuit PubTV director web LinkPro - Director Web
 

Web Statistics