Pana acum am scris despre cum sa gasim idei de piete (nise de piata) profitabile.
Este crucial ca inainte de a investi intr-un produs, sa stabilim cat de profitabila este piata respectiva.
Este crucial ca inainte de a investi intr-un produs, sa stabilim cat de profitabila este piata respectiva.
In continuare vei afla informatii foarte puternice, care te vor ajuta sa afli ce vor oamenii din nisa de piata INAINTE de a crea produsul. Da, ai citit bine, poti afla ce vor sa cumpere online persoanele din nisa de piata pe care tocmai ai gasit-o.
Am sa prezint doua metode cu ajutorul carora vom putea afla ce doresc sa cumpere prsoanele care sunt pasionate de anumite subiecte si care bineinteles formeaza nisele de piata.
Metoda 1
Cu ajutorul unui site simplu care are inclus in el un formular de recoltare de forma:
Metoda 2
Cu ajutorul autoresponderului si al blogului invatand sa setam site-ul simplu de forma:
Pentru a intelege mai bine, am sa-ti dau un exemplu.
Pasul 1
Le oferi celor din piata respectiva cartea electronica GRATUIT, atunci cand va fi gata, in schimbul informatiilor de care ai nevoie pentru a crea efectiv cartea electronica.
Pentru aceasta mai intai deschizi un cont pe Google Adwords. Acest serviciu oferit de www.google.com este pur si simplu fantastic.
De exemplu anuntul…
Why Vegetarian Lifestyle?
You Can Look Better, Feel Better...
Have More Energy & Add Years To You Getting-Smart.com/Vegetarian-Life … este anuntul prin care directionezi persoanele interesate de stilul de viata vegetarian catre site-ul:
http://www.getting-smart.com/vegetarian-lifestyle.html
Insa inainte de a construi acest site, anuntul de mai sus directiona persoanele interesate de informatii legate de viata de vegetarian catre o pagina simpla cum e cea de mai jos:
Pasul 2
In momentul in care o persoana interesata de stilul de viata vegetarian intra pe www.google.com si scria la cautare de ex cuvantul: "vegetarian lifestyle" si dadea click pe anuntul tau, era directionata catre pagina in care ii ofereai gratuit cartea electronica despre subiectul de care era interesat, contra intrebarii cele mai importante pe care o avea in legatura cu viata de vegetarian.
Cand spun ca intra pe www.google.com ma refer la piata americana. Cand setezi campaniile pe Google Adwords ai posibilitatea sa selectezi (este chiar obligatoriu) tarile in care vei actiona.
Rezultatele acestei cercetari sunt centralizate pe site-ul:
http://www.askdatabase.com
Te poti inscrie la acest serviciu pentru numai 1$ in perioada de proba de 21 de zile intrand pe:
http://www.askdatabase.com/ASK/asksignup.php
Este o unealta excelenta cu care poti studia cate piete doresti.
Pentru vegetarian lifestyle, spre exemplu, s-a primit 73 de intrebari, cu ajutorul carora a fost creata scrisoarea de vanzare si produsul "Making the Case for a Vegetarian Lifestyle" care este vandut in piata internationala pentru 17$.
Poti apela la un specialist care sa-ti faca o baza de date mai simpla daca nu vrei sa platesti la serviciul oferit de www.askdatabase.com
Multi prefera sa lucreze cu ei deoarece pot merge in paralel cu mai multe piete.
Recapituland ce am invatat astazi:
a) Inscrierea la Google Adwords: https://adwords.google.com/select/?hl=ro
Toate indicatiile sunt in limba romana.
b) Inscrierea la: http://www.askdatabase.com cu ajutorul caruia poti seta si stoca informatiile colectate cu pagina de genul:
http://www.getting-smart.com/askvegan.html
in care oferi celor interesati cartea electronica gratuita contra informatiilor de care ai nevoie pentru a realiza scrisoarea de vanzare si produsul pe care il vei vinde online.
in care oferi celor interesati cartea electronica gratuita contra informatiilor de care ai nevoie pentru a realiza scrisoarea de vanzare si produsul pe care il vei vinde online.
Cu alte cuvinte afli ce vor sa cumpere persoanele dintr-o nisa de piata chiar de la persoanele respective.
Metoda a doua v-a fi prezentata in articolul viitor. S-ar putea sa-ti placa mai mult decat metoda cu askdatabase.com. SUCCES!!!